Pretensioonide esitamine toodetele

1. Pretensioonide esitamise aeg on eraisikule 24 kuud alates toote üleandmisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast.

2. Pretensioonide esitamise aja jooksul on Teil õigus toote tasuta remondile või asendamisele.

3. Pretensioonide esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.

4. Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mille on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine.

5. Pretensioonide esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordi käigus pärast toote üleandmist ostjale.

6. Pretensioonide esitamise õigus ei kehti, kui puudused on tingitud järgmistest asjaoludest:

  • Normaalne kulumine.
  • Ebaõige kasutamine või hooldamine, sealhulgas tootja volitamata isiku poolt teostatud remont või hooldus.
  • Seadme või detailide seerianumbri, kontrollkleebise või markeeriva kleebise rikkumine, vahetamine või eemaldamine.
  • Enne ostu klienti teavitatud puudused.
  • Välised tegurid (näiteks äike, mittevastav elektripinge, niiskus, vedelikukahjustused, mehhaanilised vigastused).
  • Toote ebaõige ekspluateerimine, kasutusjuhendi eiramine või ebapiisav hooldus ja ülekoormus.

7. Scandagra tugineb vastutuse kindlaks määramisel tootja volitatud esindaja poolt teostatavale ekspertiisile (diagnostikale). Kui ekspertiisi tulemusel selgub, et puudused on põhjustatud eelpool loetletud teguritest, kuid seadme remontimine on võimalik, siis on Teil võimalus tellida tasuline remont. Vedeliku/niiskuskahjustusega ja/või mehaanilise vigastusega seade kuulub ka edaspidi remontimisele üksnes tasulises korras.

8. Seadmele teostatud ekspertiisi (diagnostika) eest tuleb tasuda ekspertiisi tasu kui Scandagra ei ole vastutav seadmel ilmnenud puuduse kõrvaldamise eest ning seadme remontimine ei ole võimalik. Samuti tuleb Teil tasuda ekspertiisi tasu kui seadmel ei tuvastata ekspertiisi (diagnostika) tulemusel puudust ning seade vastab tootja tehnilistele nõuetele.

9. Ekspertiisi tasu ei pea maksma eraklient esimese kuue kuu jooksul alates ostu kuupäevast.

10. Kui tarbija ei nõustu Scandagra seisukohaga, tuleb tarbijal tõendada, et:

  • Tegemist on puudusega (lepingutingimustele mittevastavusega).
  • Puudus või selle põhjus eksisteeris seadme üleandmise hetkel.
  • Scandagra on puuduse eest vastutav.

11. Kui Scandagra on andnud seadmele müügigarantii, siis tagab Scandagra puuduste kõrvaldamise kooskõlas müügigarantii tingimustes tooduga.

12. Pretensiooni esitamise õiguse kasutamiseks tuleb pöörduda Scandagra e-poe klienditoe poole saates e-kirja aadressile [email protected], kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

13. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

14. Lisaks pretensiooni esitamise õigusest tulenevatele õigustele on ostjal ka kõik muud EV seadusandlusest tulenevad õigused.