Ostutingimused

1. Tingimuste ulatus ja kehtivus

1.1. Ostutingimused kehtivad pood.scandagra.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Scandagra Eesti AS (edaspidi Scandagra e-pood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Scandagra e-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtiv võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja muud asjakohased õigusaktid.

1.3. Scandagra Eesti AS-l on õigus Scandagra e-poe arengust tulenevalt ning e-poe kasutusmugavuse ja turvalisuse huvides tingimusi ja hinnakirja muuta ning täiendada. Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse interneti lehekülje www.scandagra.ee kaudu. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad nende avaldamise hetkest veebilehel www.scandagra.ee. Kui esitasite tellimuse enne muudatuste jõustumist, kohaldatakse Teie ja Scandagra Eesti AS vahelistele õigussuhetele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi, välja arvatud juhul, kui seadus või käesolevad tingimused sätestavad teisiti.

2. Hinnad

2.1. Scandagra e-poe hinnad kehtivad juhul, kui arve tasutakse tähtajaliselt vastavalt punktis 4 sätestatule.

2.2. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 22%.

2.3. Scandagra e-poe hinnad võivad teatud juhtudel erineda teistes Scandagra kauplustes kehtivatest hindadest.

3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.

3.2. Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Mine maksma“.

3.3. Valige, kas soovite tellimuse sooritada ühekordselt või püsikliendina.

3.4. Täitke tellimuse vormistamise lehel nõutud andmeväljad, valige makseviis, lugege ja nõustuge kasutustingimustega ning vajutage lingile “Esita tellimus”. Seejärel suunatakse Teid makset sooritama.

3.5. Pärast makse sooritamist vajutage kindlasti nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”. Ainult sel juhul jõuab Teie tellimus meie süsteemi.

3.6. Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

3.7. E-poes sooritatud tellimuste töötlemine toimub tööpäevadel (E-R kl 8:00-16:30). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14:00, toimub tellimuse vormistamine järgneval tööpäeval.

4. Toodete eest tasumine

4.1. Toodete eest saate tasuda pangalinkide kaudu (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop, Citadele, Revolut ja N26).

4.2. Tellimus vormistatakse ja tarnitakse ainult 100% ettemakse alusel.

5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Kauba müügilepinguga kohustub Scandagra e-pood andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale. Tarbija kohustub Scandagra e-poele tasuma Kauba eest arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

5.2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, tühistatakse 5 päeva möödumisel tellimuse vormistamisest.

5.3. Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Scandagra e-poe pangakontole.

5.4. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Scandagra e-pood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle logistikapartnerile.

5.5. Laosolevate kaupade tarne Eestis toimub tavaliselt 4-7 tööpäeva jooksul.

5.6. Suuremahulised tellimused, mis on pakendatud EUR alusele, tarnitakse Tarbijale tööpäevadel kell 9-17.

5.7. Juhul, kui Teie poolt tellitud toodet ei ole laos ja toote kohaletoimetamine kirjelduses määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik või kui toodete tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik Scandagra Eesti AS-st sõltumatutel asjaoludel, teatame sellest Teile tellimuse vormistamisel sisestatud kontakttelefoni või e-posti teel hiljemalt kahe tööpäeva jooksul alates Lepingu jõustumisest vastavalt Tingimuste punktile 3.5. ning ühtlasi anname teada Teie poolt tellitud toote kohaletoimetamise tähtaja. Juhul, kui Te kaotate toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Teil õigus oma tellimus tühistada (vt täpsemalt punktidest 6.1. ja 6.3.) ning Teie poolt tasutud summa (koos transporditasuga) tagastatakse Teile.

5.8. Kui Teie poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma Teiega eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoimetamise aeg.

5.9. Kullerfirma toimetab tooted Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.

5.10. Palun veenduge tellimuse vormistamisel esitatavate andmete õigsuses, et vältida viivitusi ja arusaamatusi kohaletoimetamisel. Scandagra Eesti AS ega kullerfirma ei vastuta viivituste eest, mis on tingitud valedest või puudulikest andmetest.

5.11. Scandagra e-pood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viivituste eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid viivitus on põhjustatud asjaoludest, mida Scandagra e-pood ei saanud mõjutada ega ette näha.

5.12. Tooted antakse kulleri poolt Teile üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist soovitame tungivalt Teil toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Palume Teil vigastatud pakendiga tootest teatada e-posti aadressile [email protected] või Scandagra Eesti AS kontakttelefonile +372 5304 2064. Kullerfirma poolt vigastatud pakendiga toode asendatakse.

5.13. Ühe tellimuse raames tarnitakse kaup ühte sihtkohta.

6. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

6.1. Teil on õigus peale toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates Scandagra e-poe e-posti aadressile [email protected] vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga ning oma arvelduskonto numbriga või helistades Scandagra Eesti AS kontakttelefonil +372 5304 2064.

6.2. Peale toodete kättesaamist on Teil 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada või välja vahetada muu toote vastu, saates Scandagra e-poe aadressile [email protected] vastavasisulise teate või taganemisavalduse koos tellija kontaktandmetega, tellimuse numbriga ja oma arvelduskonto numbriga. Tagastamisele ei kuulu söödad, sool ja lemmiklooma toidud. Taganemisavaldus on välja toodud Scandagra e-poe koduleheküljel.

6.3. Tellimuse tühistamisel punktis 6.1 sätestatud juhul või tellimusest taganemise korral punktis 6.2 sätestatud juhul tagastatakse Teile ostu eest tasutud summa. Tagastamisega seotud kulud kannab Tarbija. Raha tagastatud toote eest kanname tagasi Teie arveldusarvele hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisteate jõudmisest meieni. Tagastatav kaup tuleb saata aadressile Kesk tee 3, Jüri, Harjumaa 75301 või tuua Teie poolt valitud kauplusesse

6.4. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – kaablid jne) ja originaalpakendis. Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb Teil tagastada kogu komplekt.

6.5. Kui tagastatav toode või toote pakend on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud Scandagra Eesti AS; ning toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on Scandagra Eesti AS-l õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Teie poolt toote eest tasutud ning Teile tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab Scandagra Eesti AS Teile tasaarvestamise avalduse Teie poolt tellimuse vormistamisel sisestatud e-posti aadressile. Juhul, kui Te ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Teil õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Teie ja Scandagra Eesti AS vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus põhjendamatuks.

6.6. Tooteid saab tagastada kõikidesse Scandagra kauplustesse, kas posti teel (transpordikulud kannab Tarbija) või ise kohale tuues. Tarbija annab Kauba üle Scandagra Eesti AS esindajale koos vastuvõtmis-üleandmisaktiga, tõendades oma allkirjaga.

6.7. Juhul, kui tellimus on tehtud mitmele tootele, kuid tagastada soovitakse teatud osa, siis transporditasu makstakse Tarbijale tagasi proportsionaalselt toodete kaalule. Tagastatav transpordisumma teatatakse Tarbijale eelnevalt e-posti teel.

7. Garantii ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

7.1. Scandagra Eesti AS vastutab toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest vastavalt Võlaõigusseadusele (VÕS). Pretensioone saab esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest.

7.2. Scandagra Eesti AS ei vastuta:

  • Tarbija süül tekkinud puuduste eest.
  • Toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel tekkinud puuduste eest.
  • Normaalsetest kasutustingimustest tuleneva kulumise eest.

7.3. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Teil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode Scandagra Eesti AS kulul.

7.4. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul alates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi kohta teate saamisest.

7.5. Lisaks garantiist tulenevatele õigustele on Teil ka muud seadusest tulenevad õigused.

8. Vastutus ja vääramatu jõud

8.1. Scandagra Eesti AS vastutab Teie ees ja Teie vastutate Scandagra Eesti AS ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.2. Scandagra Eesti AS ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Scandagra Eesti AS ei saanud mõjutada ning mille saabumist Scandagra Eesti AS ei võinud ette näha (vääramatu jõud).

9. Muud tingimused

9.1. Kõiki Scandagra e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüpteeritud andmesidekanalid tagavad isikuandmete turvalisuse.

9.2. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

9.3. Tarbija ja Scandagra Eesti AS vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Tarbijal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi kehtivatest õigusaktidest.

10. Lisatingimused

10.1. Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

10.2. Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Antud juhul jätab Scandagra Eesti AS endale õiguse loobuda müügist ning tagastada kliendile raha tema arvelduskontole 10 tööpäeva jooksul.

10.3. Scandagra Eesti AS jätab endale õiguse loobuda müügist kui tootega on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis nt. kui 500 eurot maksev toode on ekslikult müügis 50 euroga. Sellisel juhul eeldatakse, et klient mõistab vea olemust ning toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele.

10.4. Toote infot kontrollitakse ja täiendatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale Teie viimast külastust uuenenud. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega võib Scandagra e-poe toote infos esineda ebatäpsusi. Antud juhul Scandagra e-pood ei võta vastutust tooteandmete täpsuse eest. Soovitame enne ostu sooritamist võimalusel kontrollida tooteinfo täpsust, saates päringu aadressile [email protected].

10.5. Transpordipakend ei pruugi olla seotud tellitava tootega, s.t et tooted võivad olla transpordi jaoks pakendatud mõne teise toote karpidesse/kastidesse.

10.6. Kui Tarbija tellib mitu erinevat toodet, kuid tooted asuvad Scandagra Eesti AS erinevates ladudes, siis on Scandagra e-poel õigus saata tooted mitme erineva pakiga ja erinevatel aegadel vastavalt kullerteenuse tingimustele.