KKK

1. Kuidas saan küsimuste korral ühendust võtta?

Kui Teil on küsimusi meie e-poes müüdavate toodete kohta, võtke meiega julgelt ühendust:

• Helistades: tööpäeviti kell 8.00–16.30 infotelefonil 6 411 111
• Kirjutades: saatke e-kiri aadressile [email protected]. Vastame Teile esimesel võimalusel.

2. Kas teie e-poest ostmine on turvaline?

Jah, meie e-poest ostmine on turvaline. Oleme oma valdkonnas tegutsenud üle 20 aasta, pakkudes klientidele usaldusväärset ja turvalist teenust. Meie prioriteet on tagada mugav ostukogemus, et Te sooviksite meie e-poodi ka tulevikus külastada. Kliendiandmete kaitse ja turvalisus on meie jaoks äärmiselt olulised.

3. Kuidas saan tellimuse eest tasuda?

Tellimuse eest saate tasuda pangalinkide kaudu (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop, Citadele, Revolut ja N26).

4. Mida teha, kui ma ei saa tasuda üle 200 € maksumusega tellimuse eest, sest mul puuduvad PIN-kalkulaator, ID-kaart või Mobiil-ID?

Soovitame muretseda PIN-kalkulaatori, ID-kaardi või Mobiil-ID, mis muudavad maksete tegemise lihtsaks ja turvaliseks nii Scandagra e-poes kui ka mujal.

5. Millist transporditeenust te kasutate?

Meie partnerid on DPD ja Schenker, kes toimetavad kaubad kullerteenuse abil Teie koduuksele.

6. Kas ma saan tellitud kaubale kauplusesse ise järele tulla?

Jah, kaubale on võimalik järele tulla meie kauplustesse. Kui kaup on komplekteeritud ja väljastamiseks valmis, saadame Teile vastavasisulise teate.

7. Kas ma saan ostetud tootest taganeda?

Jah, Teil on õigus taganeda ostust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kui tähtaeg langeb puhkepäevale, pikeneb see järgmise tööpäevani. Taganemiseks saatke aadressile [email protected] selgesõnaline teade, milles märgite oma otsuse ostust taganeda ning lisage järgmised andmed:

  • Teie nimi
  • Aadress
  • Kontonumber raha tagastamiseks

8. Mida teha, kui toode läheb katki?

Eraisikutele kehtib pretensioonide esitamise õigus 24 kuud alates kauba kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast. Pretensioonide esitamise aja jooksul on Teil õigus toote tasuta remondile või asendamisele. Pretensioonide esitamise aluseks on ostu tõendav dokument. Täpsemat infot leiate meie Pretensioonide esitamine toodetele alapunktist.