Kategooriad

KKK

1. Kui Sul tekkisid küsimused meie e-poes müüdavate toodete soetamise kohta, võta meiega julgelt ühendust:

  • helistades tööpäeviti kl 8.30-17.00 infotelefonile 6 411 111

  • saates teate e-postiaadressile e-shop@scandagra.ee – vastame esimesel võimalusel

2. Kas teie e-poe kaudu ostmine on turvaline? 

Loomulikult. Me oleme oma valdkonnaga olnud turul juba rohkem kui 20 aastat ja meie eesmärk on olla siin veel kaua. Seetõttu on välistatud igasugune kliendi petmine ja andmete ära kasutamine. Meie soov on teha ostmine meie e-poest teile võimalikult mugavaks ja ostuelamus selliseks, et teil tekiks soov tagasi tulla ja vormistada veel tellimusi.   

3. Kuidas tellimuse eest tasuda?

Kohe koos tellimuse vormistamisega saate te teha pangalingi kaudu ülekande. Teil on võimalus valida 3 panga vahel.

4. Kuidas saab tasuda tellimuse eest, kui toodete maksumus ületab 200 € ja mul ei ole PIN-kalkulaatorit, ID-kaarti või Mobiil-ID-d? 

Sellisel juhul tuleb muretseda endale PIN-kalkulaator, ID-kaart või Mobiil-ID. See on väga mugav viis ka tulevikus teiste toodete/teenuste eest tasumisel

5. Millist transporditeenust te kasutate?

Meie partenriteks transpordil on DPD ja Schenker ning me kasutame kullerteenust ehk pakk tuuakse Teile  kullerteenusega koju kätte.

6. Kas mul on õigus toote ostust taganeda?

Jah, see õigus teil on. See nn. järelemõtlemisaeg saab läbi 14 päeva möödumisel päevast, mil Te oma kauba kätte saite. Kui see periood lõpeb puhkepäeval, pikendatakse tähtaega järgmise tööpäevani. Oma taganemisõiguse kasutamiseks peate Te saatma aadressil e-shop@scandagra.ee  ühemõttelise teate oma otsusest ostust taganeda. Koos taganemisteatega tuleb Teil edastada oma nimi, aadress ja konto number, kuhu saaksime raha tagastada

7. Kui mul läks toode katki, mida ma siis tegema pean?

Pretensioonide esitamise aeg on eraisikule 24 kuud alates toote üleandmisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast. Pretensioonide esitamise aja jooksul on Teil õigus toote tasuta remondile või asendamisele. Pretensioonide esitamise aluseks on ostu tõendav dokument. Täpsemat infot, kuidas toimetada, palun lugeda meie „ Pretensioonide esitamine toodetele“ alapunktist.