Kategooriad

 

1. Tingimuste ulatus ja kehtivus

1.1 Müügitingimused kehtivad pood.scandagra.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Scandagra Eesti AS (edaspidi Scandagra e-pood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Scandagra e-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

1.3 Scandagra Eesti AS on õigustatud Scandagra e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama. Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse interneti lehekülje www.scandagra.ee kaudu. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest interneti leheküljel www.scandagra.ee. Kui Te edastasite oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Teie ja Scandagra Eesti AS vahel tekkinud õigussuhtele Teie poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

2. Hinnad

2.1. Scandagra e-poe hinnad kehtivad arve tähtajalise tasumise puhul vastavalt punktis 4 sätestatule.

2.2. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

2.3. Scandagra e-poe hinnad kehtivad arve tähtajalise tasumise puhul vastavalt punktis 4 sätestatule

2.4. Scandagra e-poes olevad hinnad võivad teatud juhtudel erineda teistest Scandagra kaupluste hindadest.

 

3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1.Lisage soovitud tooted ostukorvi.

3.2.Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Kassasse

3.3.Järgnevalt tehke valik, kas soovite tellimuse sooritada ühekordselt või püsikliendina

3.4.Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, lugege ja nõustuge kasutustingimustega ja vajutage lingile „maksa Maksekeskus“. Teid suunatakse tellimuse kinnituse ja makseviisi valiku leheküljele.

3.5. Peale makse sooritamist vajutage kindlasti "Tagasi kaupmehe juurde" nuppu, alles peale seda jõuab Teie tellimus meie e-poe keskkonda.

3.6.Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

3.6. E-poes sooritatud tellimuste töötlemine toimub tööpäevadel (E-R kl 9.00-17.00). Kui tellimuse esitamise aeg jääb hiljemaks kui reedel kell 14:00, toimub tellimuse vormistamine järgneval tööpäeval.

 

4. Toodete eest tasumine

4.1. Toodete eest saate tasuda internetipanga kaudu (Swedbank, SEB ja Danske Bank pangalinkide kaudu).

4.2. Tellimus vormistatakse ja tarnitakse 100%-se ettemakse puhul.

 

5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Kauba müügilepinguga kohustub Scandagra e-pood andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või Scandagra e-poe poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub Scandagra e-poele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

5.2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 5 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

5.3. Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Scandagra e-poe pangakontole.

5.4. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Scandagra e-pood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartnerile.

5.5. Laosolevate kaupade tarne on Eesti piires üldjuhul 4-6 tööpäeva.

5.6 Suuremahulised tellimused, mis on pakendatud EUR alusele, tarnitakse Tarbijale kohale tööpäevadel kell 9-17.

5.7. Juhul, kui Teie poolt tellitud toodet ei ole laos ja see tuleb spetsiaalselt tarnijalt tellida ning on ilmne, et toote kohaletoimetamine toote kirjelduses määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik, ning muudel juhtudel, kui toodete tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest Scandagra Eesti AS ei vastuta, teatame sellest Teile Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või elektronposti teel hiljemalt 2 tööpäeva jooksul arvates Lepingu jõustumisest vastavalt Tingimuste punktile 3.5. ning ühtlasi anname teada Teie poolt tellitud toote kohaletoimetamise tähtaja. Juhul, kui Te kaotate toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Teil õigus oma tellimus tühistada (vt täpsemalt punktidest 6.1. ja 6.3.) ning Teie poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) tagastatakse Teile.

5.8. Kui Teie poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma Teiega eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg.

5.9. Kullerfirma toimetab tooted Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.

5.10. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Scandagra Eesti AS ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

5.11. Scandagra e-pood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Scandagra e-pood ei saanud mõjutada ega ette näha.

5.12. Tooted antakse kulleri poolt Teile üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist soovitame tungivalt Teil toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Palume Teil vigastatud pakendiga tootest teatada elektronposti aadressile e-shop@scandagra.ee või Scandagra Eesti AS kontakttelefonile +372 5306 8664. Kullerfirma poolt vigastatud pakendiga toode asendatakse.

 

6. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

6.1. Teil on õigus peale toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates Scandagra e-poe elektronposti aadressile e-shop@scandagra.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga ning oma arvelduskonto numbriga või helistades Scandagra Eesti AS kontakttelefonil +372 5306 8664

6.2. Peale toodete kättesaamist on Teil 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada või välja vahetada muu toote vastu, saates Scandagra e-poe aadressile e-shop@scandagra.ee vastavasisulise teate või taganemisavalduse koos tellija kontaktandmetega, tellimuse numbriga ja oma arvelduskonto numbriga. Tagastamisele ei kuulu söödad, sool ja lemmiklooma toidud. Taganemisavaldus on ära toodud Scandagra e-poe koduleheküljel.

6.3. Tellimuse tühistamisel punktis 6.1 sätestatud juhul või tellimusest taganemise korral punktis 6.2 sätestatud juhul tagastatakse Teile ostu eest tasutud summa, millest klient kannab toote lattu saatmisega seotud kulutused. Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Teie arveldusarvele hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisteate jõudmisest meieni. Toote tagastamisaadressiks on Scandagra Eesti AS, Kesk tee 3, Jüri, 75301 Harjumaa.

6.4. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – kaablid jne). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb Teil tagastada kogu komplekt (ehk siis kõik tooted).

6.5. Kui tagastatav toode (ja toote pakend) on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud (i) asjaoludest, mis ei ole tingitud Scandagra Eesti AS; ning (ii) toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on Scandagra Eesti AS-l õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Teie poolt toote eest tasutud ning Teile tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab Scandagra Eesti AS Teile tasaarvestamise avalduse Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud e-posti aadressile. Juhul, kui Te ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Teil õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Teie ja Scandagra Eesti AS vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.

6.6 Tooteid saab tagastada Scandagra e-poe aadressile Kesk tee 3, Jüri, 75301 Harjumaa, kas posti teel, seal juures tasub tarbija postikulu või ise kohale tuues. Kauba annab Tarbija üle Scandagra Eesti AS esindajale koos vastuvõtmis-üleandmisaktiga ning oma allkirjaga tõendades.

6.7 Juhul, kui tellimus on tehtud mitmele tootele, kuid tagastada soovitakse teatud osa, siis transporditasu makstakse Tarbijale tagasi proportsionaalselt toodete kaalule. Tagastatav transpordisumma teatatakse Tarbijale eelnevalt e-maili teel.

 

7. Garantii ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

7.1. Scandagra Eesti AS vastutab toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest vastavalt Võlaõigusseadusele, pretensioonide esitamise aeg on 2a. toodete üleandmise hetkest.

7.2. Scandagra Eesti AS ei vastuta:
1) Teie süül toote halvenemise/kahjustumise eest.
2) Puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel.
3) Toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.

7.3. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Teil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode Scandagra Eesti AS kulul.

7.4. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi kohta teate saamisest.

7.5. Lisaks garantiist tulenevatele õigustele on Teil ka muud seadusest tulenevad õigused.

 

8. Vastutus ja vääramatu jõud

8.1. Scandagra Eesti AS vastutab Teie ees ja Teie vastutate Scandagra Eesti AS ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.2. Scandagra Eesti AS ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Scandagra Eesti AS ei saanud mõjutada ning mille saabumist Scandagra Eesti AS ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

 

9. Muud tingimused

9.1. Kõiki Scandagra e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüptitud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Ka Scandagra Eesti AS-l puudub neile juurdepääs.

9.2. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

9.3. Teie ja Scandagra Eesti AS vahel seoses Scandagra e-poe vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Teil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või maakonnakohtusse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

 

10. Diskleimer

10.1. Tootepildid on illustratiivse tähendusega

10.2 Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Antud juhul jätab Scandagra Eesti AS endale õiguse loobuda müügist ning tagastada kliendile raha tema arvelduskontole 10 tööpäeva jooksul.

10.3. Scandagra Eesti AS jätab endale õiguse loobuda müügist kui tootega on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 500 EUR'i maksev sülearvuti on järsku müügis 50 EUR'iga on tegemist ilmselgelt veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et klient peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele.)

10.4. Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale teie viimast külastust uuenenud. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega võib Scandagra e-poe toote infos esineda ebatäpsusi.
Antud juhul Scandagra e-pood ei võta vastutust toote andmete õigsuses. Soovitame siiski enne ostu sooritamist võimalusel kontrollida tooteinfo täpsust meie e-poe klienditeeninduses saates e-kirja aadressile e-shop@scandagra.ee

10.6. Transpordipakend ei pruugi olla seotud tellitava tootega, s.t et tooted võivad olla transpordi jaoks pakendatud mõne teise toote karpidesse/kastidesse.

10.7. Kui Tarbija tellib mitu erinevat toodet, kuid tooted asuvad Scandagra Eesti AS erinevates kauplustes, siis on Scandagra e-poel õigus saata tooted mitme erineva pakiga ja erinevatel aegadel vastavalt kullerteenusele.